هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی

Seven Internet Marketing Strategies

استراتژی بازاریابی اینترنتی

کسب و کارهای آنلاین نیاز به استراتژی های بازاریابی اینترنتی دارند. یک استراتژی جامع بازاریابی اینترنتی می تواند به طور قابل توجهی برای یک کسب و کار به فروش یا افزایش فروش بپردازد. بازاریابی اینترنتی نیاز به دانش رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)، وبلاگ ها، لیست های ایمیل، بازاریابی وابسته و غیره دارد. اگر قبلا این شرایط را قبول نکردید، ممکن است بخواهید درباره بازاریابی اینترنتی بیشتر بدانید. اگر شما آماده برای راه اندازی یک کسب و کار یا یک محصول هستید، شما باید تحقیق، ایجاد و پیگیری یک استراتژی بازاریابی آنلاین را انجام دهید. مراحل را بخوانید تا نحوه ایجاد استراتژی بازاریابی اینترنتی را بیابید.

استراتژی بازاریابی اینترنتی

۱- رقبای خود را مطالعه کنید.

آنها را از طریق وب سایت خود از طریق روند فروش خود، از جمله استراتژی بازاریابی اینترنتی خود، مطالعه کنید. شناسایی راهکارهای بازاریابی گذشته و در حال انجام بازاریابی بزرگترین رقبا، بنابراین شما می دانید که چه چیزی در بازار داده شما کار می کند.

استراتژی بازاریابی اینترنتی

۲- بازار خود را مطالعه کنید.

تصمیم بگیرید که آیا شما بخشی از یک بازار بزرگ هستید. اگر چنین است، شما می خواهید به چه میزان از این بازار دسترسی داشته باشید و چقدر از این بازار را سهم خودتان بکنید.

مشتری ایده آل خود را انتخاب کنید، تا هدف خود را با استراتژی بازاریابی اینترنتی خود تعیین کنید. اکثر بودجه بازاریابی آنلاین خود را بر اساس مشتری ایده آل خود صرف کنید.

استراتژی بازاریابی اینترنتی

۳- استراتژی های موفقیت آمیز رقبا را تقلید کنید.

تحقیقات بازار شما باید به شما بگوید که تعداد پیروان شما در فیس بوک چقدر هستند، تعداد افرادی که لیست ایمیل خود را به شما ارسال می کنند و تعداد افرادی که در پست های وبلاگ شما نظر می‌دهند. این به این معنی است که تست بازار به خوبی پاسخ می دهد و این کمپین ها باید برای اولین بار در فهرست شما به عنوان استراتژی شما باشد.

استراتژی بازاریابی اینترنتی

۴- ایجاد استراتژی بازاریابی چندجانبه اینترنتی

به منظور برندینگ شناخته شدن نام تجاری خود، باید چندین روش بازاریابی را به یکباره راه اندازی کنید. در ادامه چند استراتژی بازاریابی اینترنتی است که باید در طی چند هفته یکبار انجام دهید.

استراتژی بازاریابی اینترنتی

۵- قبل از برقراری ارتباط با بازار هدف خود، نام تجاری و لوگو خود را بسازید.

در دنیای بازاریابی امروز، یک نام تجاری و تصویر به اندازه همان استراتژی بازاریابی اینترنتی مهم است. برند شما باعث می شود بین رقبا قابل تشخیص باشد، بنابراین قبل از راه اندازی یک استراتژی، نام، علامت تجاری، وب سایت، فرم و طرح کسب و کار را انتخاب کنید.

  • ایجاد حساب های رسانه های اجتماعی و اختصاصی هر کسی برای انتشار مطالب جالب در هر روز. به منظور جذب مخاطب، حساب های رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها باید به طور مداوم به روز شود.
  • نوشتن مقاله های SEOشده. مقالاتی که کلمات کلیدی مرتبط با محصول شما را ذکر می کنند، اما همچنین راهنمایی یا مشاوره ارائه می دهند، این روش یک راه عالی برای معرفی محصول و خدمات شما به افراد است. این نوع از مقالات همچنین به وب سایت شما کمک می کنند تا در صفحات اول جستجوی اینترنتی نمایش داده شوید.
  • لیست ایمیل مخاطبین خود را جمع آوری کنید. افرادی که دارای فروشگاه هستند، احتمالا ایمیل های خود را در طول سال‌ها جمع آوری می کنند که می تواند برای ارسال ایمیل مورد استفاده قرار گیرد. اگر شما هیچ ایمیلی ندارید، باید با استفاده از سیستم‌های ایمیل مارکتینگ در وب سایت خودتان اقدام به جمع‌آوری ایمیل کنید و هر هفته یکبار به مخاطبین خود ایمیل بفرستید.
  • ساخت فیلم‌های تبلیغاتی در مورد مزایا محصول و خدمت خودتان و انتشار آن‌ها در سایت‌هایی مثل یوتیوب و آپارات و سایر شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات در سایت هایی که به فروش شما کمک می کنند. تصویر برند شما، ویدیوها یا سایر اطلاعات محصول را در آگهی های تبلیغاتی به اشتراک بگذارید. اگر مهارتهای لازم برای طراحی یک تبلیغ خوب را نداشته باشید، یک طراح گرافیک را برای ایجاد یک آگهی خوب استخدام کنید.

استراتژی بازاریابی اینترنتی

۶- سیستم بررسی بازگشت نرخ سرمایه تبلیغات بسازید.

ساده ترین راه این است که حساب Google Analytics را از طریق حساب اصلی Google تنظیم کنید. یک کمپین برای هر کدام از استراتژی بازاریابی اینترنتی خود ایجاد کنید تا بتوانید بعدا بازبینی کنید و ببینید کدام یک از استراتژی‌ها بهترین بازده سرمایه گذاری (ROI) را داشته است.

۷- کمپین خود را در چند روز و چند هفته راه اندازی کنید.

بهتر است که کمپین تبلیغاتی خودتان را در عرض چند روز راه‌اندازی کنید و این کمپین را حداقل به مدت یک هفته ادامه دهید تا افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه دارند را جذب کنید. بعد از اتمام کمپین تبلیغاتی به فکر استراتژی جدید بازاریابی اینترنتی باشید.

[review] [ratings]

منبع: سایت wikihow

ترجمه: سایت کلیک طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *