الگوریتم جدید اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام

اینستاگرام بیشتر با هدف اشتراک‌گذاری لحظات خاص زندگی کاربران و تعامل بیشتر مردم جهان با یکدیگر ساخته شده است. الگوریتم جدید اینستاگرام که در هر مدت یک‌بار اعمال می‌کند بیشتر در این راستا کمک می‌کند.
اما الگوریتم جدید اینستاگرام برای افرادی که از این شبکه اجتماعی در راستای کسب سود و معرفی بیزنس خودشان استفاده می کنند موجب ایجاد دردسر می‌شود.
در این مقاله با ما همراه باشید تا این الگوریتم جدید را بیشتر بشناسیم تا بتوانیم از آن در جهت کسب سود بیشتر استفاده کنیم.

 

الگوریتم جدید اینستاگرام

 

هدف اصلی الگوریتم جدید اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام برای این اعمال شده که فالوورهای پیج شما تعامل بیشتری با شما داشته باشند و این تعامل واقعی‌تر باشد.
قبلا صاحبان پیج‌ها برای اینکه نشان دهند پیج فعالی دارند دست به خرید فالوور فیک می‌زدند. اما با این الگوریتم جدید دیگر خرید فالوور معنایی ندارد.
این الگوریتم بیشتر به صاحبان پیج کمک می‌کند که فالوور هدف خودشان را شناسایی کنند و به فالوورها کمک می‌کند که بیشتر در راستای سلیقه و علایق خودشان محتوا ببینند.

 

الگوریتم جدید اینستاگرام و صفحه اکسپلور

اینستاگرام تا قبل از معرفی این الگوریتم به این‌گونه عمل می‌کرد وقتی شما بعد از رقیبتان که پستی منتشر کرده پست منتشر می‌کردید پست شما بالاتر از پست او به کاربران نمایش داده می‌شد و همین باعث می‌شد که بدون در نظر گرفتن کیفیت پست بازدید بیشتری جذب می‌شد.
اما با روی کار آمدن این الگوریتم هر پستی که منتشر می‌شود به کاربرانی نمایش داده می‌شود که به آن موضوع علاقه‌مند هستند و دیگر زمان انتشار پست اصلا مهم نیست.

اینستاگرام چطور سلیقه فالوورها را شناسایی می‌کند؟

این شناسایی توسط هوش مصنوعی‌ که برروی اینستاگرام پیاده‌سازی شده انجام می‌شود و این هوش مصنوعی تک‌ تک فعالیت‌های هر شخص را زیر‌نظر می‌گیرد و از این طریق سلیقه آن شخص را براساس لایک، کامنت، بازدید و اشتراک‌گذاری به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید.  بازیابی رمز عبور اینستاگرام و بازگردانی پیج هک شده

از این الگوریتم چطور استفاده کنیم تا به صفحه اکسپلور برویم؟

در این الگوریتم هر پستی که منتشر می‌شود مدت زمان خاصی مهت دارد تا engagement (تعامل کاربر) بالایی جذب کند. میزان این تعامل با تعداد فالوورهای شما سنجیده می‌شود. این مدت زمان را کسی نمی‌تواند به صورت دقیق حدس بزند اما براساس تجربه خودمان هر پستی که منتشر می‌کنید حدود ۴۰ دقیقه فرصت دارد تا تعامل بیشتری دریافت کند.

اگر میزان تعامل پست شما بالا باشد پست شما در صفحه اکسپلور قرار خواهد گرفت. و از این طریق شما می توانید فالوور واقعی جذب کنید و میزان فروش محصولات و خدماتتان را افزایش دهید.

نحوه محاسبه engagement یا میزان تعامل فالوورها با پیج شما

برای این‌کار فرمول‌های بسیار پیچیده‌ای وجود دارد که محاسبه کردن تعامل پیج شما با این فرمول‌ها کار بسیار دشواری می‌باشد اما شما می‌توانید از طریق باکس زیر این‌کار را به راحتی انجام دهید.

کافیست برای محاسبه میزان تعامل پیج خودتان در این باکس پایینی نام کاربری پیج خودتان را وارد کنید تا در عرض چند ثانیه engagement پیج‌تان محاسبه شود. (نام کاربری خودتان را بدون علامت @ وارد کنید و روز دکمه calculate کلیک کنید.)

آیا صفحه اکسپلور همه به یک شکل هست؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم خیر. صفحه اکسپلور هر شخص براساس سلیقه و علاقه‌مندی او متفاوت خواهد بود و پست‌هایی که در صفحه اکسپلور شما نمایش داده می‌شود با صفحه اکسپلور شخص دیگر متفاوت است.

فالوور واقعی اینستاگرام

سیستم عنکبوتی الگوریتم جدید اینستاگرام

در الگوریتم جدید اینستاگرام سیستم تار عنکبوتی پیاد‌ه‌سازی شده است. این سیستم به این‌گونه عمل می‌کند که وقتی شما به یک موضوع خاصی علاقه نشان می‌دهید آن موضوع به صورت محدود در صفحه اکسپلور دوستان و فالوور‌های فعالی که بیشتر با شما در ارتباط هستند نیز نمایش داده می‌شود.
این‌کار کمک می‌کند تا افرادی که به شما علاقه دارند به موضوع‌هایی که شما نیز علاقه دارید علاقه‌مند شوند و شما می‌توانید با این سیستم تار عنکبوتی سبک زندگی خاصی را بین مخاطب‌های خودتان رواج دهید.

بیشتر بخوانید.  چگونه در اکسپلور اینستاگرام پست بگذاریم؟

چطور engagement بالایی دریافت کنیم؟

روش‌های افزایش تعامل کاربران با پیج شما:

۱) تولید محتوای اثرگذار و باکیفیت:

یکی از بهترین روش‌های افزایش تعامل مخاطب با پیج شما تولید محتوای یونیک و دست اول می‌باشد. یعنی این‌که محتوای شما نباید کپی باشد.
محتوای اثرگذار هم یعنی این‌که شما حول موضوع خودتان تولید محتوا کنید و محتوایی که اصلا مرتبط با موضوع شما نیست را روی پیج‌تان منتشر کنید.

۲) داشتن تم محتوایی و تم گرافیکی:

اکثر پیج‌های معروف اینستاگرام در دنیا یک تم محتوایی خاص دارند که براساس آن می‌دانند که در چه موضوع‌هایی باید محتوا تولید کنند و از این چهارچوب خارج نمی‌شوند.
تم گرافیکی هم ظاهر پست‌های شماست که از لحاظ فونت و تم باید یکسان باشد تا در یک نگاه به پیج شما شخص سردرگم نشود و حس بی‌نظمی به او دست ندهد.

۳)استفاده از سیستم‌های افزایش بازدید و لایک اینستاگرام:

روشی که اکثر پیج‌های بزرگ اینستاگرام از ان استفاده می‌کنند زدن ویو و لایک فیک برروی پست‌هایشان می‌باشد. همان‌طور که در این مقاله گفته شد هر پستی در اینستاگرام براساس الگوریتم جدید یک مدت زمان مشخصی را فرصت دارد تا میزان تعامل بالایی جذب کند.
با استفاده از خرید لایک و ویو برای پست‌های خودتان و اعمال آن برروی پست جدید در لحظه انتشار می‌توانید engagement بالایی جذب کنید و در همان لحظه به صفحه اکسپلور بروید.

خریدن لایک و بازدید برای هر پست از لحاظ مالی صرفه اقتصادی ندارد چاره کار چیست؟

اگر بخواهید برای هر پستی که منتشر می‌کنید لایک و ویو خریداری کنید هزینه زیادی برای شما خواهد داشت چرا که افرادی که فروشنده فالوور و لایک هستند قیمت‌های بالایی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

بیشتر بخوانید.  بازیابی رمز عبور اینستاگرام و بازگردانی پیج هک شده

اما…

اما نگران نباشید ما برای کمک به شما این‌جا هستیم. ما برای شما آموزشی ترتیب دیدم که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید برای پست‌های خودتان ویو و لایک بزنید. با استفاده از این سیستم اختصاصی که ما آموزش می‌دهیم می‌توانید بدون محدودیت در تعداد لایک و ویو برای پست‌هایتان لایک و ویو بزنید و به سرعت به صفحه اکسپلور اینستاگرام بروید.

مزایای رفتن به صفحه اکسپلور

هر پستی که شما منتشر می‌کنید می‌تواند به جذب فالوور و بازدید بالا و در نهایت به فروش محصولات و خدمات شما منجر شود.
حال اگر پست‌های شما به صفحه اکسپلور منتقل شود احتمال جذب فالوور بیشتر و درآمد بیشتر شما وجود خواهد داشت. چون صفحه اکسپلور جایی‌ است که فالوورهای هدفمند شما در آن‌جا هستند و فالوور‌های هدفمند همان مشتریانی هستند که حاضرند به شما پول پرداخت کنند.

برای تهیه دوره آموزشی شما چه‌کار باید بکنم؟

برای تهیه دوره آموزشی راز فروشندگان فالوور و لایک کافیست روی دکمه زیر بزنید تا بتوانید راز قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام را یاد بگیرید و از این روش درآمد خودتان از طریق اینستاگرام را افزایش دهید.

به این مطلب آموزشی رای بدهید!
[تعداد: ۳    میانگین: ۳.۳/۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *