۵
(۳)

دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی جدید است که به بازاریابی با رسانه‌های دیجیتال در اینترنت اشاره دارد. این یک استراتژی بازاریابی است که از بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های ایمیل و تبلیغات آنلاین برای تبلیغ یک برند و جذب مشتری بیشتر استفاده می‌شود. شاید در ابتدای مسیر بازاریابی دیجیتال دشوار به نظر برسد، اما وقتی استراتژی‌های اساسی و نحوه اجرای آنها را بدانید، بسیار ساده‌تر خواهد بود.

 

بهینه سازی نتایج موتور جستجو

 

کلمات کلیدی مرتبط با دیجیتال مارکتینگ خودتان را پیدا کنید.

 

کلماتی که به تعداد زیاد در مورد کسب و کار شما در اینترنت توسط کابران جست و جو می‌شود.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO یک استراتژی بازاریابی است که توسط کلمات کلیدی انجام می‌شود که موتورهای جستجو مانند Google و Bing در الگوریتم‌های خود برای جمع آوری نتایج جستجو استفاده می‌کنند.) موتورهای جستجو وب سایت‌ها را بر اساس کلمات کلیدی مرتبط با جستجو رتبه بندی می‌کنند.

  • از موتورهای جستجوگر مانند Google برای جستجوی کلمات کلیدی مهمی که توسط مخاطبان شما جست و جو می‌شوند استفاده کنید.
  • لیستی از کلمات کلیدی جستجو را ایجاد کنید که معمولاً برای محصولات و خدمات مشابه استفاده می‌شود.
    هنگامی که یک کلمه کلیدی را جست و جو می‌کنید به جستجوهای مرتبط نگاه کنید تا از کلمات مشابه و محبوب هم ایده بگیرید و استفاده کنید.

 

با قرار دادن کلمات کلیدی در لینک‌ها، وب سایت خود را بهینه کنید.

لینک آدرس یک صفحه وب است. یکی از بهترین راه‌های وارد کردن کلمات کلیدی در وب سایت خود، قرار دادن آنها در لینک‌ها است تا صفحات شما هر زمانی که مشتری بالقوه آن را جستجو می‌کند، بهترین نتیجه برای آن دسته از کلمات کلیدی باشد.

  • به عنوان مثال، اگر در حال فروش یک تقویم ورزشی هستید ، لینک برای صفحه شما که تقویم ورزشی می‌فروشد می‌تواند به این صورت باشد: www.yourbusiness.com/sports_calendar
  • اگر از یک کلمه کلیدی عمومی‌تر استفاده می‌کنید، ممکن است صفحه شما در جستجوهای خاص افراد ظاهر نشود. اگر یک تقویم ورزشی می‌فروشید اما از کلمه “تقویم” در لینک استفاده می‌کنید، ممکن است صفحه شما برای افرادی که در جستجوی یک تقویم ورزشی هستند پیدا نشود.
  • از لینک‌هایی استفاده کنید که به راحتی قابل یادآوری هستند تا مشتری بتواند دوباره شما را پیدا کند.

 

در برچسب‌های عنوان و توضیحات متا صفحات وب خود از کلمات کلیدی استفاده کنید.

عنوان برچسب عنوان پیوند صفحه وب است که در نتیجه جستجو از موتور جستجو ظاهر می‌شود. توضیحات متا توضیحات کوتاه ۲-۳ خط با زیر عنوان است که می‌توانید هنگام جستجوی گوگل مشاهده کنید. هر دوی این مکان‌های عالی برای استفاده از کلمات کلیدی برای کمک به صفحه شما در صدر نتایج موتور جستجو هستند.
کلمات کلیدی را به صورت ارگانیک در دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. منظور این که از تکرار بی مورد یک کلمه کلیدی در صفحه خودتان بپرهیزید و به جای آن از کلمات مرتبط و هم معنی استفاده کنید.

  • به عنوان مثال، اگر صاحب یک سالن زیبایی هستید، می‌خواهید توضیحات متا وب سایت سالن خود شامل کلماتی مانند “زیبایی ، سالن، معالجه، صورت و مانیکور” در توضیحات متا گنجانده شده باشد تا وب سایت شما در جستجوی Google ظاهر شود.
  • برای تجدید نظر در برچسب عنوان و توضیحات متا ، از ابزارهای مدیر وب و گوگل و بینگ استفاده کنید.
  • یک برچسب عنوان همچنین پیوندی است که افراد برای رفتن به صفحه شما روی آن کلیک می کنند.
نکته: Google به حداکثر ۱۵۵ کاراکتر اجازه می‌دهد تا در توضیحات متا قرار دهید، بنابراین از این فرصت به درستی استفاده کنید.

 

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟
بیشتر بخوانید.

کلمات کلیدی را در محتوای وب سایت خود وارد کنید.

سعی کنید هر چند وقت یکبار در وب سایت خود از کلمات کلیدی مربوط به شغل خود استفاده کنید. این شامل توضیحات محصول، پست‌های وبلاگ و عناوین صفحه می‌باشد. اما مراقب باشید که این کلمات را بیش از حد تکرار نکنید که باعث می‌شود صفحه شما غیر حرفه‌ای و اسپم به نظر برسد.

  • موتورهای جستجو مانند Google و Bing می‌توانند وب سایت شما را جریمه کرده و باعث شوند که در هیچ نتیجه جستجو ظاهر نشود.

 

ایجاد محتوای بازاریابی

 

تولید محتوا مفید در دیجیتال مارکتینگ امری حیاتی است.

 

توجه مشتریان بالقوه را با بازاریابی محتوا جلب کنید.

بازاریابی محتوا یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ است که شامل ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب آنلاین مانند پست‌های رسانه‌های اجتماعی، تصاویر، فیلم‌ها و پست‌های وبلاگ برای تحریک علاقه به یک برند است. با استفاده از بازاریابی محتوا به جای اینکه محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید، یاسد به دنبال جلب اعتماد مخاطبان باشید و این منجر به فروش بیشتر و ایجاد ترافیک برای کسب و کار شما خواهد شد.

 

  • هدف، ایجاد محتوایی است که باعث ارتقاء سطح آگاهی از برند، افزایش تعامل مخاطبان با شرکت شما، ایجاد مشتریان وفادار و افزایش فروش شود.
  • محتوا باید با مخاطب هدف شما مرتبط باشد و براساس علایق آنها تولید شود و برای آنها جذاب باشد.
  • بازاریابی محتوا همچنین می‌تواند کل هزینه‌های بازاریابی شما را کاهش دهد، زیرا با این روش شما می‌توانید تقریباً بدون هیچ هزینه‌ای مخاطبان جدیدی را به وب سایت خودتان هدایت کنید.

 

مخاطبان هدف را برای محتوای خود تعیین کنید.

قبل از ایجاد محتوا برای بازاریابی، باید بدانید که محتوا برای چه کسانی تولید خواهد شد. برای یافتن علایق و نگرانی‌های مخاطبان مورد نظر خود از آنالیز رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های بازاریابی ایمیل و تحقیقات بازار استفاده کنید.

 

  • برای بهتر شدن پیام بازاریابی از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید.
  • شما می‌توانید یک استراتژیست بازاریابی را استخدام کنید تا در راهبرد استراتژی بازاریابی به شما کمک کند.
  • منظور از محتوای بازاریابی، جلب توجه و آموزش به مخاطبان خود در مورد محصولات و خدمات شما است.

 

در دیجیتال مارکتینگ خود ، محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

از تصاویر کیفیت بالا، فیلم‌های جذاب، نقل قول‌های مرتبط و سایر محتوای با کیفیت استفاده کنید تا مخاطبان خود را جذب کنید. به جای انتشار محتوای طولانی بی کیفیت، روی کیفیت متمرکز شوید. افرادی که پس از دیدن محتوای شما بعد از مدتی به سایت شما مراجعه می‌کنند، زیرا احساس می‌کنند که شما متخصص هستید و به برند شما اعتماد می‌کنند.

 

  • از برنامه‌هایی مانند Photoshop یا Canva برای ساختن عکس‌های گرافیکی استفاده کنید که از نظر بصری جذاب باشد.
  • برای استفاده از محتوای ویدئویی، از نرم افزار ویرایش ویدیو مثل کمتاسیا یا ادوبی پریمیر استفاده کنید.
هشدار: مراقب باشید از تصاویر یا محتوای دارای حق چاپ در محتوای خود استفاده نکنید!

 

یک وبلاگ آنلاین برای ارتباط با مشتریان خود بسازید.

یک وبلاگ آنلاین مکان بسیار خوبی برای ارسال عکس و فیلم، نوشتن پست‌های طولانی‌تر و اطلاع رسانی به مردم در مورد تحولات شرکت، محصولات شما یا خدمات شما است. مکان بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به کسب و کار شما یا نوشتن مطالب زندگی نامه درباره شما است.

  • از وبلاگ برای ارسال مطالب منظم استفاده کنید که خوانندگان شما برای دیدن مطالب جدیدتر به سایت شما برگردند. عامل اصلی بهینه سازی سایت شما در دیجیتال مارکتینگ تولید محتوای متنی در قسمت وبلاگ می باشد. محتوای جذاب که به شغل شما مربوط می‌شود، می‌تواند به شما در ارتباط با مشتریان خود کمک کند.
بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
بیشتر بخوانید.

 

محتوای خود را با چک کردن تجزیه و تحلیل ها بررسی کنید تا ببینید چه چیزی مؤثر است.

Analytic به اطلاعات حاصل از تجزیه و تحلیل داده‌ها یا آمار اشاره دارد. هر زمان که از محتوای بازاریابی خود استفاده کنید ، آنالیزها را پیگیری کنید تا بتوانید ببینید که کدام محتوای شما موفق است و کدام یک نیست. در دیجیتال مارکتینگ یکی از وظایف مهم شما، بررسی مداوم آمارها و آنالیز آن‌ها می‌باشد.

  • از محتواهایی که بازخورد خوبی داشتند به عنوان الگو در محتواهای آینده خودتان استفاده کنید.

 

تبلیغات در رسانه های اجتماعی

 

با استفاده از شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ به رایگان محصولاتتان را به دیگران معرفی کنید.

 

برای هدف قرار دادن مخاطب خاص  خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

رسانه‌های اجتماعی به وب سایت‌ها و برنامه‌هایی اطلاق می‌شود که به کاربران امکان ایجاد و اشتراک گذاری محتوا و همچنین مشارکت در شبکه‌های اجتماعی با سایر کاربران را می‌دهد. قبل از شروع به پرداخت تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، باید تصمیم بگیرید که مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند.

  • یکی از مهم‌ترین موارد در مورد تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی این است که چقدر می‌توانید محتوای تبلیغاتی که مخاطب مورد نظر شما را دقیقاً هدف گیری می‌کند تولید کنید.
  • شما می‌توانید بر اساس دسته بندی‌هایی مانند سن، مکان، جنس، علایق، حتی سابقه جستجوی اینترنتی افراد را هدف قرار دهید.
  • تبلیغات رسانه‌های اجتماعی مقرون به صرفه است و اغلب منجر به افزایش فروش می‌شود زیرا افرادی که تبلیغات شما را می‌بینند افرادی هستند که احتمالاً کالاها یا خدمات شما را خریداری می‌کنند.

 

برای گسترش دیجیتال مارکتینگ خود، یک صفحه تجاری فیسبوک ایجاد کنید.

ایجاد یک صفحه کسب و کار در فیسبوک رایگان است و باعث می‌شود افراد بتوانند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. می‌توانید اطلاعات مربوط به شغل خود، اطلاعات تماس، مکان و ساعات کار خود را به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید پیام‌های مشتریان فعلی یا بالقوه را دریافت و پاسخ دهید.

  • همچنین می‌توانید محتوا را در صفحه تجاری فیسبوک خود قرار دهید که توسط افراد دیگر به اشتراک گذاشته شود. بنابراین اگر در حال فروش ویژه هستید، فیسبوک مکان بسیار خوبی برای بیرون جذب مشتری بالقوه است.
نکته: برای تبلیغات در فیسبوک، پست‌های فیسبوک خودتان را ارتقا دهید. روی نماد Boost Post در کنار یکی از پست‌های خود کلیک کنید، سپس تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید در هر روز هزینه کنید و چه زمانی می‌خواهید این پست در خبرنامه مخاطبان شما ظاهر شود.

 

برای تبلیغات بصری یک حساب اینستاگرام ایجاد کنید.

اینستاگرام یک بستر رسانه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم استفاده می‌شود. اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای رشد دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر است.  از مطالب قابل توجه بصری می‌توان به عنوان تبلیغات در اینستاگرام استفاده کرد، به شکلی که پست‌های افزایش یافته در فیسبوک می‌توانند گروه‌های خاصی از افراد را هدف قرار دهند. اینستاگرام ابزاری را برای کمک به شما در هدف گیری و درگیر کردن مشتریان بالقوه خود ارائه می‌دهد.

  • فیسبوک صاحب اینستاگرام است، بنابراین می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به حساب Facebook خود پیوند دهید و همزمان به هر دو شبکه‌ی اجتماعی محتوا ارسال کنید.

 

برای تبلیغ محصولات جدید و فروش ویژه، یک حساب کاربری توییتر ایجاد کنید.

توییتر یک شبکه ی اجتماعی است که در آن افراد به سرعت با پیام های کوتاه موسوم به “توییت” ارتباط برقرار می کنند. توییتر بسیار پر سرعت است و مکان بسیار خوبی برای تبلیغ فروش ویژه محصولات می باشد. برای کسب و کار خود یک حساب توییتر ایجاد کنید و سایر حساب های مربوط به کسب و کار خود را به آن متصل کنید، تا افراد را در شبکه های مختلف درگیر کسب و کارتان کنید و با این روش تعداد زیادی را به سایت خودتان هدایت کنید.

  • برای ادامه ارتباط با طرفداران خود، می‌توانید در مورد اخبار کسب و کارتان یا اطلاع فروش ویژه توییت کنید.
  • از هشتگ (#) برای پیوند دادن پست‌های خود با پست‌های دیگر که حاوی کلمه hashtagged هستند استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک فروشگاه کفش هستید و می‌خواهید یک فروش آنلاین را تبلیغ کنید، می‌توانید اطلاعات فروش را در توییتر ارسال کنید و از هشتگ هایی مانند #shoesforsale ، #shoesaddict ، # کفش ورزشی و # کفش استفاده کنید تا پست خود را وارد کنید.
کسب درآمد اینترنتی با جدیدترین ایده‌ های سال ۲۰۲۰
بیشتر بخوانید.

 

برای ایجاد شبکه تجاری خود به LinkedIn بپیوندید.

LinkedIn یک بستر اجتماعی است که برای ارتباط حرفه‌ای ها طراحی شده است. این یک وسیله عالی برای شماست که بتوانید در دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید و ارتباطات تجاری قوی ایجاد کنید. شما می‌توانید از آن استفاده کنید تا با همکاران خود در ارتباط باشید، محتوای کسب و کارتان را به اشتراک بگذارید و با افراد و شرکتهای با نفوذ در حوزه کاری خودتان ارتباط برقرار کنید.

  • LinkedIn همچنین یک بستر عالی اجتماعی برای جستجوی کارمندان بالقوه است. اگر متعلق به شرکتی هستید که دارای بیمه نامه‌های زندگی می‌باشد، می‌توانید یک لیست شغلی را به دنبال متخصصان جوان برای پیوستن به تیم فروش خود بنویسید. متقاضیان می‌توانند به لیست از طریق بستر پاسخ دهند، رزومه خود را برای شما ارسال کنند، حتی یک پرسشنامه را تکمیل کنند تا به شما در محدود کردن نامزدها کمک کند.

 

حساب های خود را با یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی مدیریت کنید.

اگر در چندین شبکه‌ی اجتماعی مختلف حساب کاربری دارید، می‌توانید از یک برنامه استفاده کنید تا همه حساب‌های خود را در کنار هم مدیریت کنید و به پست و تبلیغات خود بهتر رسیدگی کنید. برنامه‌هایی مانند Hootsuite و Loomly به شما امکان می‌دهند تا تبلیغات خود را در چندین شبکهی اجتماعی برنامه ریزی و نظارت کنید.

  • بسیاری از برنامه‌ها نسخه‌های رایگان ارائه می‌دهند که گزینه‌های محدودی دارند اما هنوز هم می‌توانند برای مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما استفاده شوند.
  • برنامه‌های مدیریتی همچنین دارای تجزیه و تحلیل‌ها و داده‌هایی هستند که به شما می گویند چقدر افراد بر روی یک پست یا تبلیغات خاص کلیک می‌کنند یا به آنها پاسخ می‌دهند، که به شما امکان می‌دهد پول خود را صرف تبلیغاتی کنید که نتیجه بخش باشند.

 

بازاریابی از طریق ایمیل در دیجیتال مارکتینگ

 

از ایمیل مارکتینگ برای جذب مخاطب بیشتر در دیجیتال مارکتینگ خودتان استفاده کنید.

 

از بازاریابی ایمیل استفاده کنید تا به راحتی مخاطبان بیشتری جذب کنید.

بازاریابی ایمیل به استفاده از ایمیل برای ارتقاء مشاغل شما اشاره دارد. تقریباً هر کاربر اینترنتی دارای یک حساب ایمیل فعال است، بنابراین می‌توانید به بخش بیشتری از کاربران اینترنتی دسترسی پیدا کنید که ممکن است در رسانه‌های اجتماعی نباشند. بازاریابی ایمیل نیز بسیار ارزان است زیرا نیازی نیست برای ارسال ایمیل پولی هزینه کنید.

  • از آنجا که همه چیز با نرم افزار بازاریابی قابل ردیابی است، می‌توانید به راحتی داده‌هایی را به‌دست آورید که موفقیت کمپین‌های ایمیل خود را برای شما نشان می‌دهد.
  • بازده سرمایه گذاری با بازاریابی ایمیل بسیار زیاد است زیرا شما فقط می توانید ایمیل هایی را برای افرادی ارسال کنید که آدرس ایمیل خود را برای شما فراهم کرده اند و به همین دلیل احتمالاً علاقه مند به محصولات و خدمات شما هستند.
  • ایجاد یک حساب ایمیل برای کسب و کار شما نیز رایگان است.

 

لیست های ایمیل مخاطبین و مشتریان خود را ایجاد کنید.

برای انجام یک کمپین بازاریابی ایمیل ، ابتدا به لیستی از افرادی که می توانید به آن ها ایمیل ارسال کنید ، نیاز دارید! این کار را عملی کنید تا آدرس ایمیل افراد را هر زمان که چیزی از طرف شما خریداری کنند یا ارتباط تجاری ایجاد کنید ، به دست آورید. برای ایجاد لیست های ایمیلی خود ، برای ایجاد ایمیل در وب سایت و رسانه های اجتماعی ، لینک یا گزینه ای ایجاد کنید.

نکته: برای جذب افراد برای ثبت نام در لیست ایمیل از “آهنربای ایمیلی” استفاده کنید. در صورت ثبت نام در لیست، آهنربای ایمیلی می تواند یک پیشنهاد رایگان یا تخفیف ویژه باشد.

 

شبکه های اجتماعی و شیوه های انتخاب عکس
بیشتر بخوانید.

یک خبرنامه معمولی برای ارسال به مشتریان خود شروع کنید.

یک خبرنامه مداوم یک روش عالی برای ارتباط با مشتریان و آگاه ساختن آنها از محصولات جدید یا تحولات شغلی در دیجیتال مارکتینگ شماست. اگر محتوای خوب و مرتبطی را که مشترکین شما به آن علاقه مند هستند ، ارسال کنید ، آنها منتظر خبرنامه شما هستند و ممکن است آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

  • تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک خبرنامه روزانه ، هفتگی یا ماهانه را ارسال کنید و ثابت قدم باشید.
  • حتما لینک های زیادی را در خبرنامه خود دارید که خوانندگان را به سمت وب سایت، رسانه های اجتماعی و محصولات شما سوق می دهد.

 

با استفاده از لیست های ایمیلی خود، یک کمپین بازاریابی ایمیل هدفمند ایجاد کنید.

اگر در حال راه اندازی یک محصول جدید، برای فروش هستید یا میخواهید یک موضوع خاص را اطلاع رسانی کنید، ارسال ایمیل به مخاطبین مربوطه راهی آسان برای انتشار اطلاعات است. از آنجا که همه افراد در لیست های ایمیلی شما اجازه دریافت ایمیل از شما را داده اند ، شما احتمال بسیار بالاتری برای باز کردن ایمیل و کلیک بر روی هر لینک را دارید.

 

  • برای ارسال و نظارت بر فعالیتهای ایمیل از نرم افزار بازاریابی ایمیل استفاده کنید.
  • شرکت هایی مانند میلرلایت با استفاده از نرم افزار و ابزارهایی برای بازاریابی ایمیل ساده و آسان هستند. آنها به شما این امکان را می دهند لیست مخاطبین خود را بارگذاری کرده و ایمیل های ارسالی را برنامه ریزی کنید. آنها همچنین داده ها و تجزیه و تحلیل هایی را برای کمک به مشاهده نرخ کلیک، نرخ باز کردن، نرخ بازگشت و هر زمان که کسی بر روی پیوند در ایمیل کلیک کند، ارائه می دهد.
  • می توانید کمپین های خود را بهبود دهید تا موثرتر باشد.
  • بسیاری از خدمات بازاریابی ایمیل به شما این امکان را می دهند تا خبرنامه خود را بارگذاری کنید یا از الگوهای آنها برای ایجاد خبرنامه استفاده کنید.

 

استفاده از تبلیغات کلیکی

 

تبلیغات کلیکی ارزان ترین روش برای جذب مخاطب در دیجیتال مارکتینگ است.

 

تبلیغات کلیکی انجام دهید.

تبلیغات کلیکی در هنگام استفاده از کلمه کلیدی خاص یا در وب سایت‌هایی که مخاطب خاصی دارند، ظاهر می‌شود. شما فقط باید وقتی شخصی روی آنها کلیک کرد، هزینه آن را بپردازید تا بتواند راهی مقرون به صرفه برای هدایت ترافیک از جایی دیگر به وب سایت شما باشد.

  • اگر محتوای تبلیغاتی خوبی بسازید، تبلیغات کلیکی می تواند ابزاری عالی برای گسترش دیجینال مارکتینگ شما باشد.
  • تبلیغات کلیکی اجازه می‌دهد تا کسب و کارهای کوچک در جستجوهای Google ظاهر شوند. از آن جایی که شما فقط هزینه کلیک را می‌پردازید، این نوع تبلیغ می‌تواند بسیار ارزان و مقرون به صرفه باشد.
  • همچنین می‌توانید بر عملکرد تبلیغات خود نظارت داشته باشید تا بتوانید آنها را تغییر دهید یا تبلیغات ضعیف‌تر خود را حذف کنید.

 

در Google AdWords تبلیغ دهید تا آگهی شما در جستجوهای Google ظاهر شود.

Google AdWords با استفاده از یک سیستم مناقصه کار می‌کند تا تبلیغ شما در صفحه اول جست و جو قرار بگیرد، که می‌تواند تعیین کند چند کلیک دریافت می‌کنید. اگر تبلیغ را بر روی یک کلمه کلیدی یا اصطلاح خاص اجرا کنید و هیچ تبلیغ دیگری با استفاده از آن کلمه کلیدی وجود ندارد، پس از آن شما در بالای صفحه نمایش داده می‌شود.

  • اگر شرکت‌های دیگر قیمت مناقصه را بر روی کلمه کلیدی بالا ببرند، تبلیغ شما می‌تواند به پایین‌تر منتقل شود، مگر اینکه پول بیشتری برای تبلیغات خود در صفحه پیشنهاد دهید.
نکته: می‌توانید از سایت‌های ایرانی نظیر یکتانت برای تبلیغات کلیکی خودتان هم استفاده کنید که این روش هم بسیار ارزان قیمت خواهد بود.

 

چگونه محصولات آموزشی بسازیم
بیشتر بخوانید.

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردیم ۵ روش مهم برای رشد دیجیتال مارکتینگ شما ارائه کنیم. با استفاده از روش‌هایی که در این مقاله گفته شد، شما قادر خواهید بود تا کسب و کار اینترنتی قدرتمندی برای خودتان راه اندازی کید.

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. میانگین امتیاز: ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *