۴.۵
(۶۷)

امروز به دنبال راهی برای افزایش سریع فالوور برای پیج خودم بودم. به همین خاطر تصمیم گرفتم که تحقیق و مطالعه کنم و روش هایی را پیدا کنم که بتوانم از طریق آن‌ ها تعداد فالوور های خودم را خیلی زود افزایش بدهم. با تحقیقات و مطالعاتی که انجام دادم به بیست نکته اساسی برای افزایش سریع فالوور دست پیدا کردم که این نکات کمک بسیار بزرگی برای رشد اینستاگرام مارکتینگ من می‌کنند. تصمیم گرفتم که این ۲۰ نکته را با شما دوستان عزیز هم به اشتراک بگذارم.

 

امروز در این مقاله آموزشی ۲۰ نکته مهم و کاربردی که می تواند تعداد فالوور های شما را به سرعت افزایش دهد می پردازیم. در ابتدای همین مقاله به این نکته اشاره کنم که این ۲۰ نکته جدیدترین نکات سال ۹۹ می باشد، که بر اساس تحقیقات من این روش ها مخصوص پیج های ایرانی می باشد.

 

پس بدون هیچ نگرانی می توانید بعد از خواندن این آموزش به راحتی این نکات را در پیج اینستاگرام خودتان پیاده سازی کنید، تا افزایش سریع فالوور را تجربه کنید.

 

افزایش سریع فالوور نکته اول بهینه سازی پروفایل

 

۱. پروفایل جذاب

اولین چیزی که در هر پیج اینستاگرام دیده میشود، پروفایل آن پیج می باشد. پروفایل پیج اینستاگرام از آیدی، عکس پروفایل، نام پیج، متن بایو و لینک وب سایت تشکیل شده است. برای این که بتوانید خیلی زود تعداد فالوور های خودتان را افزایش دهید، باید پروفایل بهینه ای را برای افراد آماده کنید.

 

آیدی پیج اینستاگرام شما باید با موضوع پیج تان برابر باشد. به عنوان مثال اگر شما در زمینه تناسب اندام در اینستاگرام فعالیت می کنید، آیدی پیج شما باید معرف حوزه کاری تان باشد. یعنی در عنوان آیدی شما باید کلمه ای در رابطه با تناسب اندام وجود داشته باشد. نکته مهم در آیدی پیج این است که شما باید از کلمات و حروف انگلیسی در آن استفاده کنید.

 

عکس پروفایل شما می‌تواند در دو حالت برای کاربرانتان بهینه باشد.

حالت اول) اگر شما تصمیم دارید که روی برندسازی شخصی کار کنید و در پیج اینستاگرام تان بیشتر دوست دارید که خودتان معروف شوید، بهتر است در عکس پروفایل تان یک عکس واضح از چهره خودتان قرار دهید.

بهترین روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
بیشتر بخوانید.

حالت دوم) در این حالت به احتمال خیلی زیاد شما یک برند دارید. این برند دارای یک لوگو می باشد. شما می توانید از لوگوی برند خودتان در عکس پروفایل پیج تان استفاده کنید.

 

نام پیج بر خلاف آیدی پیج تان می تواند از کلمات و حروف فارسی تشکیل شود. بهتر است در نام پیج تان از کلمات کلیدی مهمی که مردم برای پیدا کردن شما جستجو می کنند، استفاده کنید. در کنار مهم ترین کلمه کلیدی حتماً نام پیج تان را به صورت فارسی نیز در این قسمت وارد کنید.

 

در قسمت بایو پیج تان باید ابتدا خودتان را معرفی کنید. دقیقاً به افراد بگویید که شما چه کاری انجام میدهید به چه دلیل شما را دنبال کند. از درج بدیهیات در این قسمت بپرهیزید و مستقیم به مخاطب خودتان یک دلیل ارزشمند بدهید که بر اساس آن دلیل پیج شما را فالو کند. متن بایو اینستاگرام شما وظیفه بازاریابی برای جذب فالوور برای پیج تان را داد. پس از این قسمت به صورت بهینه استفاده کنید.

نکته بسیار مهمی که در رابطه با متن بایو اینستاگرام متوجه شدم این است که، باید تلاش کنید که به صورت دوره ای آن را به روز رسانی کنید. در هر بار به روز رسانی سعی کنید این قسمت را بهینه تر کنید.

 

افزایش سریع فالوور به کمک استفاده درست از هشتگ

 

۲. استفاده از هشتگ‌ها و جادوی آن در افزایش سریع فالوور

استفاده صحیح از هشتگ ها در  افزایش سریع فالوور بسیار اهمیت دارد.  بهترین راه حل این است که حداقل ۱۵۰ هشتگ مرتبط با حوزه کاری خودتان را پیدا کنید و به صورت تدریجی،  از آنها در پست های خودتان استفاده کنید.  نکته مهم در استفاده از هشتگ این است که نباید استفاده از آنها زیاده روی کنید.

 

بهترین حالت برای استفاده از هشتگ ۵ الی ۸  هشتگ مرتبط با نام پست می باشد.  به هیچ عنوان از هشتگ های تکراری استفاده نکنید.  استفاده تکراری از هشتگ ها این سرنخ را به اینستاگرام می دهد که شما کار اسپم انجام میدهید.

 

افزایش سریع فالوور با ایجاد تعامل و دوستی با رقیبان

 

۳. با پیج های مشابه خودتان تعامل داشته باشید.

شاید با خواندن این قسمت کمی متعجب شوید. چون رفتار اکثر مردم در ایران برعکس این موضوع است. اگر می خواهید در اینستاگرام کاربران واقعا هدفمندی را جذب کنید، شاید بهترین راه کار ایجاد تعامل با رقیبان خودتان است.

چگونه در اکسپلور اینستاگرام پست بگذاریم؟
بیشتر بخوانید.

 

برای این کار کافیست رقیبان خودتان را پیدا کنید و با پیج اصلی خودتان آن ها را فالو کنید. سعی کنید محتوای آن ها را ببینید و اگر واقعا آن محتوا را پسند کردید، لایک کنید. در قسمت کامنت ها حتما مشارکت کنید و افرادی که زیر پست رقیبانتان کامنت نوشته اند وارد صحبت شوید.

 

نکته: به هیچ عنوان در پیج رقیبانتان کار خودتان را تبلیغ نکنید و بدون هیچ قصد سوء استفاده فعالیت داشته باشید.

 

بیایید کمی نگرش خودمان را در رابطه رقیبان خودمان تغییر دهیم. از این پس به آن ها به چشم یک دوست نگاه کنیم. من دوستی دارم که دقیقا سایتی مشابه من دارد و تقریبا حوزه فعالیت ما یکی است. شاید باورتان نشود، اما وقتی با هم تماس می گیریم ایرادات و نقاط ضعف یکدیگر را بررسی می کنیم و تا حد توان کمک می کنیم که این نقاط ضعف هم را بر طرف کنیم.

 

همین موضوع کمک بسیار بزرگی به ما کرده است. پس به جای رقیب از واژه دوست استفاده کنید. پیش قدم شوید و با لحن کاملا دوستانه و محترمانه شروع به ارتباط گرفتن کنید. مطمئن باشید که نتیجه این تکنیک رشد شما و افزایش سریع فالوور پیج تان خواهد بود.

 

افزایش سریع فالوور با برگزاری مسابقه اینستاگرامی

 

۴. تاثیر مسابقات اینستاگرامی در افزایش سریع فالوور

در همه کشورهای دنیا و در تمام فرهنگ های مرسوم، اغلب مردم میل به برنده شدن دارند و حاضر هستند برای نفر اول شدن کارهای سختی را انجام بدهند.

 

ما برای رشد سریع تعداد فالوور می توانیم از این موضوع استفاده کنیم. بهترین راه کار راه اندازی یک مسابقه اینستاگرامی است. در این مسابقه قوانین و شرایط را شما تعیین می کنید. اگر کسی توانست شرایط مسابقه شما را اجرا کند وارد قرعه کشی شما می شود.

 

نکته: توجه داشته باشید که جوایز خوب حتما در موفقیت این تکنیک کمک خواهد کرد. هر چقدر می توانید در اجرای مسابقه و نحوه برگزاری آن شفافیت داشته باشید.

امنیت اینستاگرام
بیشتر بخوانید.

 

 

افزایش سریع فالوور با قرار دادن تبلیغ پیج در سایت خودتان

 

۵. استفاده از وب سایت خودتان

اگر وب سایت و یا حتی یک صفحه وبلاگ دارید بهتر است که پیج اینستاگرام خودتان را در آن جا هم معرفی کنید، تا افرادی که وارد صفحه شما می شوند، از وجود پیج اینستاگرام تان با خبر شوند.

 

شاید باور نکنید ولی، فالوورهایی که از این طریق وارد پیج شما می شوند وفادارترین فالوورهای شما خواهند بود. برای این کار بهتر است یک عکس زیبا برای معرفی پیج خودتان طراحی کنید تا مردم با دیدن آن ترغیب به عضویت در پیج شما بشوند.

 

یک روش عالی برای ترغیب افراد جهت فالو کردن شما با این روش دادن کد تخفیف است. داخل عکس معرفی پیج به این نکته اشاره کنید که اگر شما را فالو کنند، برای مثال شما هر ماه یک بار کد تخفیف ۵۰ درصدی در پیج به فالوورهایتان میدهید.

 

برای افزایش سریع فالوور بادی هزینه کنید. در این روش هزینه شما تخفیف دادن خواهد بود.

 

تحلیل امار و ارقام پیج اینستاگرام

 

۶. تحلیل رفتار کاربران خودتان

با تبدیل کردن پیج به حالت اکانت بیزینس اینستاگرام امکانات جدیدی به پیج اضافه خواهد شد. یکی از این امکانات آمار و ارقام پیج و آمار و ارقام جداگانه هر پست و استوری هست که شما منتشر میکنید.

 

شما بررسی آمار پست هایی که منتشر کردید، میتوانید به راحتی متوجه شوید که کدام یکی از پست های پیج شما بیشتر مورد توجه قرار گرفته و براساس همین توجه از این پس سعی می کنید که پست هایی از جنس همان برای فالوورهایتان بسازید.

 

نکته: محتوایی که تعامل ایجاد کند، موجب بیشتر شدن تعداد فالوور های شما در زمان کمتری می شود.

 

تبلیغات آفلاین و افزایش فالوور شما

 

۷. استفاده از تبلیغات آفلاین

با به وجود آمدن شبکه های اجتماعی یک طرز تفکر اشتباه بین صاحبان کسب و کار ایجاد شده است. تفکری که اگر شما آن را نداشته باشید، قطعا در جذب فالوور موفق خواهید بود.

 

بیشتر افراد فکر میکنند با وجود اینستاگرام دیگر کسی به تبلیغات آفلاین مثل تراکت و کارت ویزیت اهمیت نمیدهد. اما اگر شما تبلیغات آفلاین را برای جذب فالوور تست کرده باشید قدرت این روش را درک کرده اید.

راز فروشندگان موفق در اینستاگرام
بیشتر بخوانید.

 

بهتر است یک کارت ویزیت برای کسب و کار خودتان طراحی و چاپ کنید و در کارت ویزیت خودتان یک عامل ترغیب کننده برای افراد داشته باشید تا شما را فالو کنند. مثلا میتوانید در کارت ویزیت خودتان به این نکته اشاره کنید که اگر شما را فالو کنند، هر روز یک آموزش رایگان منتشر میکنید.

 

محتوای ویروسی با رفتن به صفحه اکسپلور باعث افزایش فالوور شما میشود.

 

۸. محتوای ویروسی و رابطه مستقیم آن با رشد سریع فالوور

این یک علم است. تولید محتوایی که توسط افراد مدام به اشتراک گذاشته شود و این محتوا شما را معرفی کند. تولید محتوای ویروسی نیاز به تحقیق و کسب دانش دارد.

 

اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که فالوورهای شما آن را با دوستان خودشان به اشتراک بگذارند، قطعا افزایش سریع فالوور را تجربه خواهید کرد. چون در یک زمان کوتاه افراد محتوایی از شما میبینند که دوستانشان دیدن آن را توصیه کرده اند.

 

برای تولید محتوای ویروسی برای اینستاگرام سری به صفحه اکسپلور اینستاگرام بزنید. محتواهایی که در این صفحه میبینید را بررسی کنید. همه این محتواها یک عامل مهم برای ویروسی شدن دارند. با بررسی آن ها یک الگو به دست خواهید آورد که با اجرای آن قطعا شما هم می توانید محتوای ویروسی تولید کنید.

 

بین شبکه های اجتماعی خودتان ارتباط ایجاد کنید.

 

۹. استفاده از سایر شبکه‌های اجتماعی

اغلب ما حداقل همزمان به جز اینستاگرام در یک شبکه اجتماعی دیگر هم فعالیت میکنیم. مثلا کلیک طلایی علاوه بر اینستاگرام در توییتر و فیسبوک هم فعال است.

 

برای بهره بردن بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی ما هر از چند گاهی در فیسبوک و توییتر افراد را ترغیب ره فالو کردن پیج کلیک طلایی هم میکنیم. با این کار مخاطبان ما بیشتر با ما در ارتباط هستند. افرادی در توییتر فقط پیام های کوتاهی از ما میبینند، در اینستاگرام با دیدن آموزش های تصویری ما بیشتر ترغیب میشوند که ما را فالو کنند.

 

نکته: سعی کنید هیچ وقت محتوای تکراری در همه شبکه های اجتماعی خودتان منتشر نکنید. سعی کید برای هر شبکه اجتماعی یک محتوا متفاوت بسازید.

ربات اینستاگرام چیست؟ و کاری انجام می‌دهد؟
بیشتر بخوانید.

 

ربات افزایش فالوور

 

۱۰. استفاده از ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام ابزاری است که به شما در رشد سریع تعداد فالوورهایتان کمک می‌کند. کار ربات اینستاگرام جذب مخاطب‌های هدفی هست که شما برای آن تعریف کرده‌اید.

 

جذب مخاطب هدف توسط ربات اینستاگرام از طریق فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و ارسال دایرکت انجام می‌شود. این کارها موجب افزایش تعامل شما با مخاطبان می‌شود. در نتیجه با افزایش تعامل قطعا افزایش فالوور هم خواهید داشت.

 

در استفاده از ربات اینستاگرام باید احتیاط کنید. براساس تغییراتی که در این چند وقت اخیر در اینستاگرام شاهد بودیم، استفاده از ربات برای خیلی از پیج‌هایی که بی‌رویه از ربات استفاده می‌کردند مشکلاتی پیش آمده است.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

 

آیا استفاده از ربات با محدودیت های اینستاگرام کار درستی است؟

شما هنوز هم می‌توانید از ربات اینستاگرام استفاده کنید. اما استفاده از ربات دو شرط دارد.

شرط اول) از ربات با مدت زمان طولانی استفاده کنید. یعنی زمان انجام کارهای ربات را بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ ثانیه تنظیم کنید. این تنظیم به ربات تعریف می‌کند که بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ ثانیه روی یک اکانت عملیات مدنظر شما را انجام دهد و بعد از گذشت این مدت زمان به سراغ اکانت بعدی برود.

شرط دوم) از رباتی استفاده کنید که هم با الگوریتم اینستاگرام سازگارتر باشد و هم از امنیت بالایی برخوردار باشد. ما در سایت کلیک طلایی سازگارترین ربات اینستاگرام با الگوریتم‌ها و محدودیت‌های اینستاگرام را ارائه می‌کنیم. شما با تهیه این ربات و تنظیم ربات طبق آموزش‌های ما بدون هیچ نگرانی می‌توانید از ربات اینستاگرام استفاده کنید.

 

اما گفتیم که ربات اینستاگرام باید از امنیت بالایی برخوردار باشد. برای درک این موضوع باید ابتدا انواع ربات‌های اینستاگرام را بشناسید.

ربات‌های اینستاگرام به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. ربات‌های تحت وب و ربات‌های نرم افزاری که هر کدام از این ربات‌ها مزیت‌ها و معایبی دارند. تنها پیشنهاد ما برای استفاده از ربات، ربات‌های نرم افزاری هستند که به روی کامپیوتر خودتان نصب می‌شوند.

 

چرا باید از ربات‌های نرم افزاری برای افزایش فالوور استفاده کنیم؟

این ربات‌ها به دو دلیل مهم امنیت صد در صدی برای شما دارند.

  • این ربات‌ها چون بر روی کامپیوتر خودتان نصب می‌شوند و همه کارها روی کامپیوتر شما انجام می‌شود، پس نیازی نیست که شما پسورد خودتان را خارج از کامپیوترتان در جای دیگر ثبت کنید.
  • دلیل دوم این است که، ربات‌های تحت وب بر روی یک سرور نصب شده‌اند و با ورود به این سرور تمام اطلاعات کاربری شما داخل آن سرور ذخیره می‌شود. اگر کسی بتواند به این سرور نفوذ کند به راحتی به تمام اطلاعات پیج شما و تمام کسانی که از این ربات استفاده می‌کنند دسترسی پیدا می‌کند.
دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی
بیشتر بخوانید.

 

برای افزایش فالوور در اینستاگرام تبلیغات انجام دهید

 

۱۱. با تبلیغات در پیج‌های پربازدید به روند افزایش فالوور خودتان سرعت بدهید.

تبلیغات در هر مدل بیزنسی یک امر مهم برای بیشتر دیده شدن و افزایش فروش است. تفاوتی نمی‌کند شما چه مدل کسب و کاری دارید. برای رشد و افزایش فروش باید تبلیغات کنید.

 

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند تعداد فالوورهای شما را به سرعت افزایش دهد. برای تبلیغات باید علم آن را نیز داشته باشید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محتوا محور است. اگر در امر تبلیغات در اینستاگرام تجربه یا علم نداشته باشید، نتیجه خاصی حاصل نخواد شد.

 

برای تبلیغات در اینستاگرام اول باید جنس مخاطبان خودتان را بشناسید. با شناخت مدل فکری مخاطبان هدف خودتان می‌توانید محتوای تبلیغاتی بسازید که توجه هزاران نفر را به تبلیغ‌تان جذب کنید. مهم‌ترین عامل موفقیت تبلیغات جلب نظر مخاطب فقط در چند ثانیه اول است. اگر نتوانید این کار را بکنید، به جرات می‌توانم بگویم که تبلیغات شما با شکست مواجه خواهد شد و چندان افزایش فالوور برای شما نخواهد داشت.

 

نکته: برای تبلیغات در اینستاگرام باید زمان صرف کنید. باید اول یاد بگیرید که چطور محتوای تبلیغاتی جذابی بسازید و بعد وقت صرف کنید، پیج‌هایی را پیدا کنید که فالوورهای آن‌ها جز فالوورهای هدف شما هستند.

 

برای یادگرفتن تبلیغات اینستاگرام به فیلم آموزشی زیر نگاه کنید.

 

لوکیشن تگ در اینستاگرام را وارد کنید.

 

۱۲. از تگ لوکیشن استفاده کنید تا فالوور جذب کنید.

تگ لوکیشن چیست؟ هنگام انتشار پست در اینستاگرام شما این امکان را دارید که محل خودتان را را نیز تگ کنید. تا افرادی که در اینستاگرام آن شهر یا محل را جستجو می‌کنند محتوای شما را هم ببینند.

الگوریتم جدید اینستاگرام
بیشتر بخوانید.

 

برای استفاده از تگ لوکیشن حتما صادق باشید. بهتر است لوکیشن واقعی خودتان را وارد کنید. با این کار خیلی زود در محل خودتان معروف می‌شوید. احتمال این که همشهری‌های خودتان شما را فالو کنند بسیار زیاد است.

 

با تگ کردن لوکیشن خودتان از یک مزیت بزرگ نیز برخوردار خواهید شد. شما با این کار به اینستاگرام نشان می‌دهید که یک فرد واقعی هستید و ربات نیستید. از تگ لوکیشن استفاده که کنید تا به سرعت تعداد زیادی فالوور جذب کنید.

 

تقویم تولید محتوا برای تولید محتوای مستمر

 

۱۳. تولید محتوای مستمر برای افزایش سریع فالوور

اگر بخواهم بزرگ‌ترین راز جذب فالوور زیاد را فاش کنم فقط به یک نکته اشاره می‌کنم، آن هم تولید محتوا مستمر است.

 

تولید محتوا مستمر یعنی این که یک تقویم محتوایی داشته باشیم و بر اساس آن هر روز پست منتشر کنیم. اگر برای مدت فقط ۹۰ روز این کار را به صورت مستمر روی یک پیج بدون فالوور انجام دهید، بدون تردید به شما قول می‌دهم که در روز آخر تعداد فالوورهای شما بیشتر از ۱۰ هزار نفر خواهد بود.

 

شاید در ابتدا خیلی ساده به نظر برسد که روزی یک پست منتشر کنید. اما قطعا بدون برنامه مشخص و بدون تقویم تولید محتوا این کار تقریبا ناممکن است. بسیاری از افراد بدون برنامه و بدون استراتژی شروع می‌کنند و از روز سوم کلا بیخیال می‌شوند.

 

محتوای جذاب و افزایش سریع فالوور

 

۱۴. محتوای سرگرم کننده تولید کنید.

محتوا سرگرم کننده محتوایی است که مخاطب با دیدن آن مابقی پست‌های شما را ببیند. با دیدن همچین محتوایی احتمالا مخاطب با خود این چنین فکر می‌کند که با یک گنجینه عالی روبرو شده و باید نهایت استفاده را از این گنجینه ببرد.

 

تنها زمانی می‌توانید محتوای سرگرم کننده بسازید که دقیقا مدل فکری فالوورهای خودتان را پیدا کنید. باید پیدا کنید که دغدغه اصلی آن‌ها چیست. از دیدن چه چیزی شگفت زده می‌شوند. از چه چیزی متنفر هستند. مشکلات اصلی آن‌ها چیست.

 

اگر سوالاتی که در پاراگراف بالا مطرح شد را بتوانید پاسخ دهید، قطعا می‌توانید محتوای سرگرم کننده برای افراد تولید کنید. در چند پاراگراف بالتر در مورد انتشار مستمر محتوا صحبت کردیم. اما توجه داشته باشید که اگر محتوای شما جذاب و سرگرم کننده نباشد، انتشار محتوای مستمر هیچ کمکی به افزایش سریع فالوور پیج شما نخواهد کرد.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام
بیشتر بخوانید.

 

چالش اینستاگرامی برگزار کنید.

 

۱۵. سوالات چالشی بپرسید.

سوالات چالشی قابلیت وایرال شدن را دارند. یعنی افراد برای اینکه بتوانند جواب سوالات شما را پیدا کنند، پست شما را برای دوستان خودشان ارسال می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود تا در یک مدت زمان کوتاه تعداد زیادی از مخاطب وارد پیج شما شود.

 

نکته قابل ملاحظه در این بخش این است که حتما سوالات مرتبط با حوزه فعالیت خودتان از مخاطب بپرسید. سعی کنید سوالات نه خیلی ساده باشند و نه خیلی سخت، تا بتوانید مخاطب را به چالش بکشید.

 

اکثر افراد علاقه زیادی به برنده بودن یا حس برتر بودن دارند. با برگزاری همچین چالش‌هایی این حس فالوورهای خودتان را برانگیخته می‌کنید. این چالش باعث می‌شود که محتوای شما خیلی ز.و به صورت ویروسی منتشر شود.

 

برای افزایش فالوور باید الگوریتم اینستاگرام را بشناسید.

 

۱۶. الگوریتم اینستاگرام راز اصلی افزایش فالوور هستند.

هر چند وقت یکبار اینستاگرام الگوریتم‌های خود را بروزسانی می‌کند. اگر این الگوریتم‌ها را بشانسید و براساس آن‌ها فعالیت کنید راحت می‌توانید فالوور زیادی جذب کنید.

 

اینستاگرام الگوریتم‌های مختلفی دارد. بعضی از این الگوریتم‌ها برای مقابله با متخلف‌ها و کسانی هستند که قوانین اینستاگرام را نقض می‌کنند. اما اینستاگرام الگوریتم‌های خوبی هم دارد که می‌توانند به شما در افزایش فالوور کمک کنند.

 

الگوریتم‌هایی مثل الگوریتم صفحه اکسپلور یا الگوریتم هشتگ که اگر بخواهید در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید باید شروع به تحقیق کنید و مطالب زیادی بخوانید و با آزمون و خطا الگوریتم‌ها را پیدا کنید.

 

نکته: اینستاگرام هیچ وقت الگوریتم‌های خود را فاش نمی‌کند. اما در دنیا هستند افرادی که با آزمون و خطاهای زیادی به این الگوریتم‌ها دست پیدا می‌کنند و آن‌ها را معرفی می‌کنند.

 

بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام را پیدا کنید.

 

۱۷. بهترین زمان انتشار پست در پیج خودتان را کشف کنید.

اگر شلوغ‌ترین زمان حضور فالوورهای خودتان در اینستاگرام را بدانید، بهترین زمان ممکن برای انتشار پست آن زمان است. پیدا کردن این زمان‌ها در پیج‌تان اصلا کار دشواری نیست. اگر پیج خودتان را از حالت عادی به به حالت بیزینس تغییر داده باشید، اینستاگرام از پیج و حتی پست‌های شما آمار دقیقی به شما می‌دهد.

روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان
بیشتر بخوانید.

 

آمارهای اینستاگرام به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول آمارهای کلی پیج و دسته دوم آمار مربوط به هر پست و استوری.

 

آمارهای کلی پیج دقیقا به شما نشان می‌دهد که میزان تعامل مخاطب شما با پیج‌تان چقدر است، چند نفر از پروفایل شما بازدید کردند، چند نفر روی لینک بایو شما کلیک کردند و حتی فالوورهای چه ساعتی فعال هستند.

 

آمار دسته دوم که آمار هر پست را به شما نشان می‌دهد هم بسیار ارزشمند و مفید است. چون شما با بررسی این آمارها متوجه خواهید شد مخاطب‌های شما از کدام یک از پست‌های شما بیشتر خوششان آمده، پس شما تلاش می‌کنید که پست‌هایی شبیه به همان بسازید و منتشر کنید.

 

کمک گرفتن از آمارهای اینستاگرام به شدت می‌تواند میزان افزایش فالوور شما تحت تاثیر قرار دهد. اگر از این آمارها به درستی استفاده کنید، افزایش سریع فالوور در پیج خودتان خواهید داشت.

 

تم جذاب و ظاهر گرافیکی زیبا داشته باشید.

 

۱۸. از یک تم جذاب در پیج خودتان استفاده کنید.

حتما شما هم پیج‌هایی را فالو دارید که بسیار مرتب و شیک هستند. تجربه ما در ح.زه اینستاگرام نشان داده که اگر پیجی دارای تم و ظاهر گرافیکی مرتبی باشد، افراد بیشتری آن پیج را فالو می‌کنند.

 

اغلب ما انسان‌ها از آشفتگی بسیار بیزاریم. اگر برای پیج خودتان قالب گرافیکی ندارید به احتمال زیاد پیج شما دچار آشفتگی می‌باشد. انواع قالب‌ها برای پیج‌ها اینستاگرام وجود دارد. اما مرسوم‌ترین آن‌ها قالب‌های موزایکی می‌باشد که ما خودمان هم از این قالب استفاده می‌کنیم.

 

برای داشتن قالب موزایکی شما باید دو رنگ را انخاب کنید. از این دو رنگ به نوبت یک در میان در محتوای خودتان استفاده کنید. داشتن قالب یک نظم خاصی به پیج شما می‌دهد و کار شما را حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد. در نتیجه با این کار می‌توانید روی افراد بیشتری تاثیر بگذارید و آن‌ها را جذب کنید.

 

استوری پرسش و پاسخ و افزایش فالوور

۱۹. استوری‌های پرسشی بگذارید.

طی تحقیقاتی که ما بر روی اینستاگرام داشتیم، متوجه شدیم که بهترین ابزار برای افزایش سطح تعامل یک پیج استوری‌هایی هستند که در آن‌ها از فالوورها سوالی پرسیده می‌شود.

بهترین روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
بیشتر بخوانید.

برای این که شما بتوانید به اینستاگرام نشان دهید که پیج بسیار مفیدی هستید، باید نرخ تعامل پیج خودتان را افزایش دهید. یعنی کاری بکنید که تعداد زیادی از فالوورهای شما با شما در ارتباط باشند. این کار به اینستاگرام نشان می‌دهد که پیج شما بسیار مفید و با ارزش است. در نتیجه اینستاگرام شما را در هرجایی که بتواند به افراد جدید معرفی می‌کند. با این کار پیج شما افزایش فالوور خواهد داشت.

 

افزایش سریع فالوور با لایو اینستاگرام

 

۲۰. لایوهای آموزشی برگزار کنید.

برگزاری لایو آموزشی تقریبا در حوزه‌ای امکان پذیر است. لایو آموزشی هم می‌تواند سطح تعامل شما با فالوورهای‌تان افزایش دهد.

 

شما هر محصول یا خدمتی که از طریق اینستاگرام می‌فروشید، می‌توانید یک لایو پرسش و پاسخ و یا لایو معرفی محصول برگزار کنید.

 

اغلب افراد مشهور و معروف در اینستاگرام یک برنامه منظم برای برگزاری لایو دارند. به این دلیل که برگزاری باعث افزایش اعتبار آن‌ها می‌شود. همین افزایش اعتبار موجب می‌شود که از طرف اینستاگرام پاداش دریافت کنند. این پاداش چیزی نیست جز افزایش سطح تعامل پیج و در نتیجه افزایش سریع فالوور.

 

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردم که تمام نکاتی که می‌تواند به افزایش فالوور پیج‌های ایرانی کمک کند را با زبان ساده توضیح بدهم. اگر بخواهم به صورت خلاصه کل این مقاله را در چند جمله تکرار کنم فقط می‌گویم که یک برنامه منظم برای تولید محتوا و انتشار ان برای خودتان داشته باشید. سعی کنید محتوای جذاب و مفید برای فالوورهای خودتان بسازید. در نهایت با فالوورهای خودتان در ارتباط باشید. کاری کنید که آن‌ها به شما پیام بدهند و از شما سوال بپرسند.

 

اگر سوالی دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده نشده است، می‌توانید در قسمت نظرات سوال خودتان را مطرح کنید. ما در کمتر از ۲۴ ساعت به سوالات شما پاسخ می‌دهیم.

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

میانگین امتیاز ۴.۵ / ۵. میانگین امتیاز: ۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *