۵
(۱)

با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی صاحبان فروشگاه اینترنتی به این فکر افتادن که چگونه می‌توان از شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام برای افزایش مشتری استفاده کرد؟ جالب است بدانید که صاحبان فروشگاه‌ها طی تحقیقاتی که انجام دادند به نتایج خیلی خوبی در این زمینه رسیدند.

 

امروزه اینستاگرام جز ابزار‌های بسیار مهم در کسب و کار و بازاریابی محصولات و خدمات می‌باشد. به‌گونه‌ای که هر فروشگاه اینترنتی حداقل دارای یک پیج بیزنس می‌باشد.

در ادامه این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که چطور با استفاده از اینستاگرام میزان سودآوری فروشگاه اینترنتی خومان را افزایش دهیم.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. میانگین امتیاز: ۱

هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی
بیشتر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *